Snabb update innan jag drar vidare

Var ju som sagt och fikade med mina tre brudar på stan idag, hehe. Nä men det var kul det.

Här har vi då min iste. Utan is dock..men, den funkade ändå. På denna bild visar jag härmed min största hemlighet (okej, hemlighet vet jag väl inte om jag ska kalla det men) nämligen...min tumme. Ta en titt och kolla noga för ni lär nog inte se ett sådant vidunder på länge! Tjock på toppen, smal i mitten, det är sannerligen något som inte står rätt till där, minst sagt. Tragiskt, eftersom att händer är något jag "facineras" av. Nog om min tumme nu, på kolla på och skratta om så önskas.
Back to story..

Sofie fick jag träffa för första gången sedan sommarlovet började. Herregud, hennes öron måste ju vara döda efter allt hon fick lyssna på, hehe. Nä men kul att träffa henne!

Sen var ju såklart Alexandra och Fanny med också, och passade på att leka med kameran medans Sofie fick avnjuta min "ljuva" stämma till röst..

Äh, nu orkar jag inte mer, fanns ändå inga bra bilder kvar att visa så...Ja, jag antar att det bara är att säga adjö för denna gång. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0