Sammanfattning!

Oj, alltså nu känns det som att det var flera år sedan jag logga in här..men min dator är och förblir livlös men hoppas att nån smart människa ska kunna ordna till det probemet. Så jag delar dator med min bror och nu när han är borta från huset passar jag på. Sen har jag ju varit i Umeå också det senaste dygnet. Så, en liten snabb bildvisning ska jag bjuda på innan jag rusar ut och träffar Simon ett tag. Suveränt!

Min bror konfirmerades ju som sagt

Jonas själv

Gruppbild. Snyggare bild har tagits...vi skyller på att Amanda saknades.

Härligt jobbat Jonas! hahaha

Sen så åt och fikade allihopa. Inte helt fel för magen, eller ja, beror hur man vill se på saken.

Blommor stod på borden. Hehe kul info? Somrigt iallafall.

Sen på kvällen så gick jag och Albin ner till älven och hade vattenkrig, har dock inga bilder på det, MEN på mitt vinstpris. Hehe, en vitblomma. Okej, jag skoja. Jag vann inte...tyckte bara att blomman var fin så den följde med ändå. Kul info igen.

Ännu lite senare for vi ut igen och cyklade till en sån där stor gunga, fenomenal uppfinning den där gungan alltså, så himla kul alltså!!

Nästa dag så cyklade vi igen...

..och åt glass

Frukost i Umeå med Fanny

Ostmacka for your infromation.

Och ja, här tar det slut. Men vi var i Umeå, shoppade lite, fick träffa Fannys syster och så. Trevligt trevligt. Och jätte härligt att lämna Skellefteå...!! Så det var bara positivt. Men nu ska jag som sagt ut, Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0