Så var det kväll/natt igen.

Kvällen spenderades större delen på en fotbollsplan med Jesper och ja, hans armé. Nä, men massa andra pojkar som jag inte orkar räkna upp namn på. Men vi spelade och så tills alla började fara åt lite olika håll och då hamnade jag hos Jesper men han, Navid och Markus och där var jag tills vi vandrade hem. Eller ja, jag cyklade såklart så fort jag fick chansen, men sånna detaljer är ju rättså onödiga. Vilket egentligen hela detta inlägg var vid närmare eftertanke...hm, nåja, alltid nånting att läsa för den som orkar.

Alltså vänta, ögonbrynet??!?! Jag måste ju måla vänster mörkare... hur fan? Måste nog öva lite på det...


Kommentarer
Postat av: loooooovisa

SÅ HIMLA FIN REBECKA!

2011-06-19 @ 13:39:32
URL: http://frostt.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0