Party Frukost!

Godmorgon. Efter min blogglösa dag igår tänkte jag försöka bättra mig även fast det är otroligt svårt att blogga på sommaren tycker jag, men försöka duger tycker jag. Sen hur bra jag lyckas, det är en annan femma. 

Denna morgon har jag iallafall till att börja med blivit väckt av en liten bror klockan 8 eftersom att han var rädd att jag skulle missa hans avslutning samt att han ville lätta lite på hjärtan angående sina kärleks"problem" eller vad man ska kalla det. SEN så har jag ätit en lång "party frukost" med samtliga familjemedlemmar. Sanningen bakom party fukosten är att mina bröder beslöt att spela mer eller mindre party musik, inte riktigt till moder och faders förtjusnig, men I like it!!!

 

Men nu är det hög tid för mig att hitta några kläder som är lagom fina men som ändå går ihop med detta usla väder, om man nu får utttrycka sig så, och ja det får man bestämmer jag. Godmorgon iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0