Missat bussen..


Inte glad åt tllvaron för tillfället alltså.. ursh alltså! Sååååå onödigt alltså!! MORR!! Men det finns inget annat att göra än att vänta på nästa buss och sudda ut min sura min. Jag förstår som inte, kändes som att jag var rekord snabb imorse och hade tid så det skulle räcka och bli över...men tydligen inte...

En till jobbig sak är att det är sol..missförstå mig rätt nu, för solen är underbar men inte när det är skola och man måste sitta inne och glo på vädret och sen som grädde på moset så kan man inte, eller iallafall inte jag, komma i sommar kläder till skolan, det är fyskiskt omöjligt alltså, så när det är skola och solen lyser, ja då är det inte alls kul! Nej nu är det nog med depp och dags att börja göra mig redo för nästa buss. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0