Min midsommar..


Först kom jag då till byske, och jag skämms faktiskt lite när jag måste erkänna att jag faktiskt gick vilse...men ey, jag har inte varit där så ofta, bara på andra sidan som....jävla stigar..haha

Sen så jobbade ju stackars Fanny...hehe, så det blev fix på toan, ett ögonblick som jag och min kamera ville föreviga, även fast bilderna i ärlighetens namn vart urusla..

Vart ju en hel del väntan och då insåg jag att jag aldrig tagit ett kort på mig själv i en sån där spegelboll i taket, en skandal som jag genast suddade ut. Kul liv va? haha

Sen åkte vi till Hampus där Simon och Albin ville vara med på kort, Jesper vet jag inte om han ville men.. han kom med ändå!

Sen hoppade vi studsmatta faaast...här låg vi dock ner, en paus kan ju aldrig skada

Inga kommentarer, gick strax efter bilden togs..vart för intimt för mig...skojas bara! Lite mys på studsmattan kan ju aldrig vara fel.

Ja, vad ska man säga om denna bild (vad är det med mig och att kommentera idiotiskt under varje bild?!) Visar den nog mest på grund av att bilderna löper mot sitt slut.

Kan faktiskt inte ritktigt sluta skratta åt den här bilden, eller nja, ännu mer korrekt så kan jag inte sluta fundera på vad Fanny kollar på. Hahaha, måste ha varit nåt himla oförvantat, hahah.

Stirke a pose!...och Simon valde nån slags missbildad elefant tror jag? Ser så ut enligt mig, hehe, inte illa pinkat!

Och där, mina damer och herrar var det slut på bilder, kvällen var långt i från slut men bilder slutade tas. Innan jag avslutar detta inlägg vill jag faktiskt be lite om ursäkt, jag känner nämligen inte att min förmåga att skriva nånting om bilden inte riktigt fungerade som den brukar, eller det kanske bara är jag? jag skriver kanske alltid lika idiotiskt? Nåja, ursäkta iallafall. Nu ska jag äta frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0