LUNCH





Före - Under - Efter

TYP den enklaste maten man kan laga (visserligen var jag inte kocken denne dag men) och gott är det dessutom också! Det är helt enkelt tortillas+tomatsås+skinka(eller annan valfri ingrediens)+ost+oregano= PIZZA (typ) Det är verkligen otroligt gott faktiskt. Mums!

Detta har jag då smaskat i mig för ett par minuter sen och ska nu, genast, bums, på en gång klä på mig något mer anständigt än mjukisbyxor och pappas sverige tshirt och sedan ta mig till stan på snabbat möjliga sätt. Ska nämligen träffa Fanny, Alexandra och Sofie klockan 2 och jag undrar hur fan jag har planerat tiden då det är endast 25 minuter kvar tills dess och här sitter jag...dags att skynda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0