Kul väder...

Idag var det ju sannerligen inte så varmt, som alla redan vet men jag säger det igen ifall att nån jäkel skulle ha missat. Problemet då var ju att eftersom att jag sov hos Albin så var jag ju inte förberedd på denna kyla. Så jag fick vandra i shorts men fick tack och lov låna en tröja, hade nog frusit sönder annars. Vart iallafall en aning utskrattad och kommenterad av min arbetskamrater, kul att ge folk något att samtala om. Haha, nä men det löste sig bra, fick låna byxor och klarade mig fin fint resten av dagen.

så såg det ut, fast ja, en rakare hållning, hehe

Ikväll var egentligen tanken att vara med Fanny men efter att hon morrat på mig och sagt att jag borde stanna hemma och sova (för ja, jag är sjukt trött, har inte blivit såå mycket sömn de senaste dagarna) så kunna jag inte protestera mot hennes stabila ord. Så ikväll äter jag glass med min familj och sover om vart annat. Mysigt...typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0