Is it really that hard?

Hemma igen, kvällens planer ändras lite fram och tillbaka, men eftersom att jag inte är på min friskaste sida och gärna vill slippa bli sjuk tror jag att jag stannar hemma och inte kvällens spikas totalt. Var ändå inställd på det, hade tänkt att ta en "ta han om mig själv-kväll" vilket är väl behövligt kan jag lova. Så det känns riktigt lockande faktiskt. Men som sagt, inget bestämt ännu. Pratar med Marcus iallafall, skönt med fina kompisar!



Super intressanta bilder jag vet, men ja, bättre än ingenting!

Nu ska jag äta kexchoklad, som jag förövrigt håller på att bli lite beroende av....fasen, det gör sig inte bra för figuren...nåja, jag lever bara en gång, kanske bara för idag så nog fan ska jag äta vad jag vill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0