Idag har jag målat!

Sedan klockan halv 3 och fram tills halv 7 kanske, med en paus för att äta mat har jag målat som om jag inte visste att det fanns nånting annat att göra! Det är våra trädgårdsmöbler som varit offer och har nu ändrat färg från blå till grå. Mammas och pappas val, men tror det blir riktigt bra faktiskt med tanke på att vårat hus är grått fast i en annan nyans.. spännande när det är helt klart. Dock har jag inga bilder på detta...ursäkta för det.

Kvällens planer var egentligen att umgås med min kusin, men eftersom att ingen av oss kan ta sig till den andre så får det helt enkelt vänta och jag får försöka hitta något annat att roa mig med. Ni andra kan få roa er med att kolla på en finfin bild på mig och Albin som togs imorse. ENYOY! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0