Idag har det inte blivit mycket gjort

Det har inte blivit mycket bloggande det senaste dygnet. Fick ett sms av Jesper igår kväll att han och hans bror kunde komma och hämta mig, och fastän det var himla skönt att ligga och göra ingenting så tvekade jag inte ens sekund utan slängde mig i första bästa kläder och for ut i natten...eller ja, kvällen då. Kul med oanade vändningar.

Sen jag kom hem har jag egentligen bara legat i sängen och sovit typ, det är allt jag har orkat med. Men nu ska jag försöka få i mig nånting att äta och sedan tror jag att jag ska ta mig in till stan för att träffa Alexandra och några tjejer från klassen tror jag och senare vara med Albin som det ser ut nu. Låter inte helt fel faktiskt. Men först vill jag ha mat!

bild från igår på mig och världens bästa Marcus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0