Handikappad

Idag vaknade jag och jag fruktar att är dömd att vara handikappad...typ. Saken är att igår när jag skulle sätta mig ner så liksom högg/stack/sprängdes det som till i min lårmuskel och då tänkte jag bara "äähh, det går över" men icket, det är kvar och det hugger och smärtar även när jag bara ligger stilla och böjer jag benet eller rör mig minsta lilla ja, då är det pain. Och detta känns ju inte alls särskilt normalt..någon som vet varför det blir så och när det går över? För jag slipper ju gärna detta kan jag lova. Nåja, det går väl över förr eller senare. Får försöka att inte anstränga mitt ben så mycket så ska det nog gå finfint!

I övrigt så väntar jag på ett samtal från min bror som jag ska hjäpa att hitta examenskläder. Spännande, eller nånting sånt.

undrar även vad som hände med värmen...sorlig förlust där alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0