Godmorgon!



Jag hinner minsann med ett inlägg. Har ni sovit gott? Det har jag, fast väckningen kunde ju ha varit bättre... det är nämligen så att Albin vägg i vägg granne (om man kan kalla det så?) bygger nånting och fy satan vad det låter! Det är ju som att han hade ett monster hemma, som iof låter som en borr...men ja, iallafall, inget nådigt ljud och ingen prima väckning. Annas ska jag inte klaga på tillvaron. Lyssar på AnaGinas låt och Albins mobil samtidigt..ingen vidare kombination men det duger åt mig. Försöker även tagga igång mig själv, det är ju premiär idag så jag måste vara på topp! 

Nu ska jag vara social och sen bege mig mot mitt öde..haha. Dålig mening. Nåja, man kan inte alltid lyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0