Godmorgon!

Jag är vaken (jasså?) av egentligen en enda anledning, jag måste och handla!! (oj, vad vuxen jag lät) men nej, det är inte av vuxna anledningar. Utan saken är det att jag igår fick ett infall att ändra min hårfärg...mer än så säger jag nog nästan inte för det ser verkligen förjävligt ut, rent sagt. Tror faktiskt jag härmed ska lova dyrt och heligt att aldrig mer färga mitt egna hår. Tanken var att det skulle bli en liiten nyans ljusare, inte mycket, bara pyttelite, men jag lyckas bli randig, mellan någon slags blond färg samt min vanlig. Uäk. Det är så jag vill ta mitt liv, men icket, jag ska fara och köpa ny färg så kan jag snart leva normalt igen. Då vet ni, så ifall att någon skulle se mig nu så vet den varför jag ser ut som jag gör. Huvva..

Och jag som ändå var dugligt förtjust i färgen innan...så kan det gå....men nu.. FÄRG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0