FUCK YOU

Har varit på så otroligt dåligt humör idag så jag vet varken ut eller in. Vill egentligen bara slå allt och alla (nästan) för att alla har så mycket roligt att göra, ser så bra ut, blir bruna, har fina hus, får god mat, har pengar, kan fixa sitt hår, kan sminka sig, har fina kläder, OCH SÅ VIDARE. Jag skulle kunna hålla på i all evighet för så är det idag att jag vill bara klaga. Försöker dock göra det på ett roligt sätt bara för att min familj ska slippa lida, hur vidare jag lyckas det är en annan sak. Ikväll har jag faktiskt bara tänkt låsa in mig och min arga, avudsjuka, förbannade, förvirrade, ledsna hjärna för allas bästa men innan det.. 

F U C K   Y O U   A L L I H O P A   H O P P A S   N I   F Å R   E N   P I S S D Å L I G    K V Ä L L  ! ! ! !  

(ville bara få ut lite agritioner, i smyg önskar jag er visst en kul kväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0