Ett stycke Elin och ett stycke bal



Elin och Mario

Jag funderade hela tiden som jag skrev rubriken på varför jag var tvungen att skriva "ett stycke"?!? Så fult! Ändå kan jag inte låta bli. Men fult är bra ibland. Kanske. Typ. Jo. Nog nu, jag ska äta för min mage har varit uteslämnad från mat sedan glassbilden togs. Så länge klarar inte riktigt min ständigt matsugna mage sig. Så det blir att trycka. Okej, kul att läsa om att jag vill äta...URSH jag har ingenting att berätta egentligen men vill skriva...

Hm.. balen kollade jag iallafall på, långtråkigt men ändå kul var det. Fina klänningar och allt (iallafall de flesta) ja, mer än så finns det inte att säga om den saken nej. Elin har jag umgåtts med vilket var ett tag sedan och därför mycket kul! Nog snackat, dags att äääätaaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0