Du strålar gul jag skrattar blå


                                                                                                       ♥


Idag har jag legat ute heela dagen fram tills nu i hopp om att hudfärgen ska ändras, vilket den inte gör...någon som den ändras på är min bror, en dag på stranden igår och han är brunare än vad jag är efter en vecka utomlands...bara bara tragiskt. Och jag ska dagligen bevittna eländet och känna sorgen, ilskan och avundsjukan växa för varje dag...tror jag ska skära lös huden på honom när han sover... nej ursh. Vad äckligt, byter ämne omedelbart!

Har haft sällskap av Marcus. Badade gjorde vi vilket var sannerligen behövligt!!! Skönaste jag gjort i hela mitt liv tror jag! Men nu ska jag snabbt som aldrig förr duscha och sen jobba, kul, full kostym.. jag kommer inte finnas kvar vid liv efter åt...men så ska det vara ibland. Typ.

P.S angående rubriken, hörde meningen i en låt, jag och mina bröder dog. Då vet ni.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0