Chokofilijoko!!



Jag älskar glass, jag har sagt det förr. Och vet man inte det, då kan man inte helhjärtat säga att man känner mig. Iallafall, till saken. Detta är den godaste, fantastiskaste, underbaraste, smakligaste, genisaliskaste, ljuvligaste (och massa annat) glassen jag någonsin smakat!! Jag svär, ben&jerrys släng er i väggen alltså! Jag har hittat nåt i samma klass och dessutom flera kronor billigare, m-um.. (det där ljudet man gör när man tycker att nåt är gott)

Så, nu när jag har uttryckt mig klart om chokofilijoko ska jag meddela att mitt hår ser ut som vanligt igen, pyh, och att jag nu ska duscha innan jag ska ta mig en rejäl funderare på vad jag kan tänkas behöva packa ner i väskan denna dag... ingen lätt sak att klura på inte. No sir, men det ska säkert gå bra ändå. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0