Bilder från igår




Åt glass och tog kort med klassen innan vi gick in i aulan och fick sommarlov!!

Sen vart det kväll..

Först hängde jag lite med Lovisa efter repetitionen sen bar det iväg ut i sommarkvällen

Träffade Evelina och Felicia

Och Adam

Och en massa andra människor


Och sista bilden som togs var med samma person som på den första nämligen Lovisa!

Sådär, som vanligt har jag inte varit ett underbarn på att komma ihåg att ta kort, men det vet ni vid det här laget så jag ska sluta jiddra om det. Det var en himla kul kväll iallafall och jag träffade många, nya som gamla. Underbart. Sen slutade min kväll hos Albin. Finns inte mycket dåligt att säga om kvällen så att säga. Ikväll ska jag hänga med Fanny och så, basta, bada och lite sånt tror jag. Känns inte alls fel, tvärtom, det känns riktigt rätt faktiskt. Nu ska jag lägga mig och sova lite i solen tror jag, eller kanske borde jag egenligen slänga mig på en buss till Fanny, får se. Ha en bra kväll iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0