Bakstage

Min haka var i tidningen idag, hehe coolt. Här är lite fler bakstage bilder eftersom att jag inte har några andra bilder.










Alla bilder är då tagna av norran och fler bilder hittar ni här om det skulle intressera er. Men så där ser då mina dagar mer eller mindre ut, med undantag för idag då jag varit ledig och spederat den tiden med att sola och bada och sånt med lite folk som jag inte orkar skriva upp. Här näst ska jag äta duscha och senare vara med Jesper. Trevligt. Och angående min dator så fruktar jag att den är dödsdömd liksom allt jag hade på den, bilder, filmer allt. Känns bara sorgligt, men jag håller en tumme för den, och ja, tills vidare kommer min blogg fortsätta vara såhär tråkig...jag som just lärt mig att ta bilder...suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0