AAAH KATADSTROOOF!

Jag har varit på hugget och inte varit hemma på heela dagen förrän nu. Vaknade strax efter 11 och insåg att jag skulle vara redy set go on the stage klockan halv ett!! = att i min snigel takt som inte ökas hur mycket jag än skyndar så var det fruktansvärt bråttom, så att ens snegla på datorn var inte att tänka på så att skriva ett litet godmorgon inlägg fanns långt ifrån på kartan.

Jag hann iallafall i tid och har lekt med barn iklädd full kanin kostym, cyklat i cykelparaden och dasat på scen. Prima. Sedan hängt i stan och slutligen pratat sönder Sofias öron, och även lyssnat. Och NU är jag äntligen hemma och ska sooooova för ska upp tidigt imorn eftersom att båda mina bröder får sommar lov och som den fina syster jag är så tänker jag stå och kolla. Åtminstode på en av dem, hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0