Your are a cinema


Hej igen! Hur har sommar varit hittils? Jo för mig har den varit riktigt bra! Har nu sommarlov på riktigt efter att det tog slut igår, känns lite tråkigt med tanke på att jag haft riktigt kul och lärt mig så himla mycket. Så tack alla för dessa två underbara år, tack för möjligheten, tack för upplevelsen, Tack tack tack!

Men det känns skönt med ledighet också, nu väntar jag bara på lönen...hehe. Annars så ska jag på bio ikväll och se Harry, och jag har inte ens sett del ett...men det ska jag ta tag i nu, direkt jag avslutar detta inlägg, eller så ska jag se om Albin har orken att se båda delarna på samma dag. Men på något sett så löser det sig iallafall.

Och sedan, kan jag för alla som undrar, drömmer och längtar längtar längtar efter att jag ska börja blogga igen (haha, kan ju alltid hoppas att det finns nån sådan) så är min dator på utredning för att sedan bli lagad, eller möjligen ersättas, men ja, det är på gång och jag längar iallafall så jag kan dö!!

Nu avslutar jag detta milslånga inlägg med att önska er en fortsatt trevlig sommar tills vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: josse

knip igen lillbruttan innan du får storspö

2011-07-22 @ 01:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0