SÅ KUUUNG!!

Hade så sjukt kul igår alltså! Jag säger bara P D O L ! ! !
Först satt vi vid älven med några pojkar och bara pratade tills
vi kände att vi borde gå in för att hinna se Veronica Maggio. Så kung!
Trots att det var ett rent helvette att stå i publiken, kastades hit och dit
och försökte för mitt liv att inte tappa Fanny, eller ramla, haha. Men
så sjukt bra det var, men det var ändå ingenting mot...duh duh duuuh..

PARTYTÄLTET!!

Haha, har varit så sur på att det inte funnits på stadsfesten eller nånting
men nu fanns det och där stannade vi i princip resten av kväll med undantag
för några drick och luft pauser. Såååååå kul!!

Aja, nu har jag uttryckt mig om det och då vet ni. Ha det bra!



Föresten så tog jag bilden från Marias blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0