Hemma från Fanny


For ju som sagt till Fanny igår och spenderade såklart även natten där också. Och inte vilken natt som helst utan typ den läskigaste i mitt liv! Haha, nja inte riktigt. Men det var nämligen så att när jag och Fanny somnat och sov otroligt gott båda två så hör vi plötsigt ett vrål från fönstret (obersvera att vi är en våning upp) Fanny vaknar och skriker. Jag vaknar och skriker inte (tror jag, minns inte) men har panik eftersom att jag tror att det är en björn som håller på att klättra in i rummet. Fanny går och kollar ut, jag följer efter och kollar jag med och där nere på marken ligger Simon och Jesper och vrider sig av skratt. Kul, jätte kul.. haha, nä men det var rätt kul faktiskt. Så då fick vi lov att klä på oss och prata med dom en liten stund innan vi slutligen fick somna om igen.

Då vet ni hur min natt såg ut ungefär. Nu ska jag ut och sola så länge jag hinner innan jag måste till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0