1 1 0 7 2 6


T J E N A ! ! ! Mår ni bra alla ni små tappra stackare som fortfarande klickar in här mer eller mindre dagligen? Det hoppas jag! Jag mår toppen iallafall. Prima ballerina helt enkelt. En grå och tråkig dag som denna har jag sysselsatt mig med något så otroligt spännande som....duh duh duuuh....att städa! Hehe..men det var faktiskt riktigt behövligt kan jag lova, äckligare rum fick man faktiskt leta efter. Men nu blänker det lika mycket som de finaste diamanter...nåja, nästan iallafall.

Min kamera är på vift, borta. Det övergav mig i fredags, dock har jag koll på den och hoppas på att få återse min kamrat så snart som möjligt. Annars då, ja min helg har varit riktigt kul! Har varit på trästocks som hela resten av skellefteås befolkning. Riktigt kul var det och tänka sig, dom hade en glassbar! Ni kan tro att jag vart lycklig, hehe.

Jag ska börja avsluta detta inlägg och gå vidare i livet med att duscha och sedan fira Alexandra som fyller år imorn, trevligt. Sen fortsätter livet med att jag ska fara till nåns stuga med Albin sen är det PDOL som gäller och slutligen kommer min lilla David hem som också ska firas, 12 år har han blivit, herre gud, jag får nog ta tillbaka det där med lilla David.

Nej, nu är det nog med text, den som orkar läsa kanske kan få en morot, om den ber snällt. Annars var det duktigt av den ändå. Ha det bra tills nästa gång vi hörs!

Kommentarer
Postat av: arg anonym

så när jag nu läst texten ska jag även behöva BE om en morot?!?! jag borde FÅ en, vad är detta för flams va??



btw. hälsa grattis till din stora lillebror!!

2011-07-26 @ 21:54:31
Postat av: arg anonym

wtf, SÅ anonym hade jag inte tänkt bli, länken där^ pusshej

2011-07-26 @ 21:55:03
URL: http://generalpancake.blogg.se/
Postat av: I am the winner, of rebeckas bloggtext

AHA AHA !!

2011-07-29 @ 18:17:27
Postat av: Amanda

Älskar bilden, saknar er!<3

2011-08-22 @ 13:36:22
URL: http://frokenkoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0