without saying a word, you can light up the dark

Var med Fanny hela kvällen igår, hur kul som helst! Precis vad jag behövde alltså.
Fick ingen sovmorgon, alls! klockan 7.00 ringde alarmet och Fanny klev tappert upp men tillät mig sova vidare till klockan 8.00 då vi i extrem kyla gick till bussen, som aldrig kom!!!

Vi fick stå och frysa livet av oss i 25 minuter utan att bussen kom. Då fick en kvinna på busshållplatsen nog och erbjöd skjuts, men eftersom att Fanny skulle till Umeå så gav det ju inget för henne att fara till stan, så hon stannade och jag åkte med.

Ja, då vet ni hur min morgon såg ut. Sen kom jag hem och har legat i alla kläder jag kunde hitta i sängen och försöka åter få värmen. Kul liv. Men det är lika bra, fruktar nämligen att jag håller på att bli sjuk...hoppas det bara är inbillning, AH nu orkar jag inte med detta dryga inlägg längre. HEJ HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0