Tanken var..

..att jag skulle få lite träning denna morgon istället för att bara sova. Resultatet vart att jag istället för att gå upp klockan 11 sov till 1 för att sedan se usla tvprogram med min bror i 1 och en halv timme för att sedan parkera mitt ass vid datorn. Bra träning Rebecka. Har kanske lyckats promenera 10 meter denna morgon då jag som sagt egentligen skulle träna likt aldrig förr! Så kan det gå. Får se om det blir ändring på den saken när jag skrivit klart detta, förmodligen blir svaret blankt nej, men man kan ju alltid hoppas.

Iallafall så var ett av programen jag och David kollade på inget mindre än robotboy, och ja, vi skrattade oss till trårar. Himla kul med sånna program ändå, trots att dom är helt usla så finns det lite charm över dom. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0