Tankar mitt i febern

Jag fortsätter vara sjuk.....blir påriktigt snart rädd, ska jag aldrig bli frisk? tänk om jag är dömd att vara sjuk livet ut? kanske lider jag redan av en sjukdom som gör det omöjligt för mig att bli frisk? tänk om jag kommer dö?

Nej, får hoppas att det bara var en väldigt envis sjukdom detta, men faktsikt så funkar jag så, att när jag har varit sjuk i en vecka så börjar jag tro att jag kommer dö. Brukar inte vara sjuk så länge, har bara hänt en gång tidigare som jag minns, och då trodde jag också att jag skulle dö, hoppas jag har lika fel som jag hade då!

BESKÅDA!
En sjuk kvinna i sina sämre dar!! 


Kommentarer
Postat av: Malva

Svar: Jag gör det också ganska ofta på min privata blogg, och som du sa är det ju kul att se vad man gjorde då:)



Men om du aldrig blir frisk får jag väl kommentera oftare så du får något att göra resten utav livet!;)

Krya!

2011-01-27 @ 23:08:46
URL: http://bortomhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0