SVENSKA

Jag är äger då fan i mig ingen intressant blogg, tagiskt men sant..

Sitter iallafall i en datasal nu, vettefan vad jag gör här egentligen, har inte det minsta behöv av en dator, faktiskt. Men det är bara att tacka och bocka och njuta vid facebook så länge tiden tillåter för ja, det finns inget på datorn som jag kan jobba med, men det har nog inte min lärare fattat, hehe. Lika bra det.

Fanny för 2 sekunder sedan:

-Jobbar du?! (med väldigt förvånad röst)
Åsa sekunden efter:
- haha, oj vad du lät förvånad
Jag svarar:
- Hon brukar låta förvånad när hon frågar det...hehe

Så löd den senaste konversationen i detta rum. Hehe, nåt sånt. MEN AH GUD, inge roligt!

Sofies senaste fundering:
Betyder Fackspånk nånting?
och svar: nej, inte vad jag vet.

Rolig klass, hehe 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0