Still on the krigsstig

Vill verkligen bara skrika just nu, vet inte vad det är med mig just nu riktigt, don't like it. Men jag vill verkligen bara turn the volym och bara skrika så högt jag kan utan att någon behöver höra, det vore allt jag behöver för att sedan vara fit for fight så att säga. Hehehahahaha. hämnden är ljuv.....

NOG om min ilska nu.
http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6720498/tumblr_lftx2cc6oj1qduz3oo1_500_large.jpg?1296380394
ibland undrar jag om det kanske kan vara okej att ångra sig, bara lite grann..?

IALLAFALL sommar sommar sommar...sommaren 2010, ja. Det är snart ett år sen det med, jävlar.
Vilken sommar, vilka följder, bra som dåliga. Men fan vilken grym sommar det var ändå! Men att skulle jag säga att "jag ångrar ingenting" ja, då skulle jag ljuga. Men vafan, gjort är gjort sa han som for med huvet före ner i brunnen. Inte mycket man kan göra åt det, bara att fortsätta leva liksom..

Jävla jag som tror att jag kan vara poet, eller nej det tror jag inte, men det verkar så. Va ba tyst nu! Yes sir, will do. Whatever you say..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0