Söndag städar jag...

alltså städa måste ju vara bland det absolut tråkigaste man kan göra!! Funderar allvarligt på att köpa mig en såndär levande damsugare... undrar om den funkar bra? hm... wellwell, finns inte mycket mer jag kan göra nu än att bara tvingas umgås med våran stora feta tunga damsugare som inte gör ett dugg som man säger...ibland är livet för underbart alltså!

Ja, sen är det ju som sagt söndag, och söndagar brukar inte vara alltför spännade, men sånt är livet. Har iallafall försökt kicka ass i fifa mot min lillebror, gick inge vidare alls... jag skyller på att han har suttit klistrad framför fifa sen jul och jag testade för första gången igår. Kul är det iallafall! Har hittat min nya passion i livet, FIFA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0