Rebecka är på krigsstigen!!

I dessa dagar önskar jag att jag hade ett rum fullt med fula gamla möbler och porslin...och ett baseball trä. Då skulle jag bara sätta på die mf die. Slita åt mig baseball träet och slå för kung och fosterland och bara förstöra. KILL KILL KILL!!

Får räcka med att lyssna på låtar lagom för att få mina lagomt elaka tankar att dyka upp och förtränga ilskan och istället get ready för att hämnas...eller vad man vill kalla det. Inte elak och tydlig hämd, bara lite lagomt elakt för att ge igen lite smått och bara få någon att kännas sig lite obedylig för stund...mmm så får det bli.

Känner hur jag sitter och skriver med en lömsk blick och ett "mysiskt" leende på läpparna. Till hälften tillfredsställd av mina onda tankar, fel 75% av mig är tillfredställd av de onda tankarna, medans resterande 25% bara tycker att jag är en ond människa och blir lite rädd för mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0