nothing had gone without you, you are everything and I'm so in love with you.

Idag har jag tråkigt fett tråkigt. Jag brukar aldrig säga fett men, de är så tråkigt så vi lägger dit det, fett fett fett tråkigt.

Men min pojkvän världens bästa Viktor gjorde det nyss lite bättre, han har nämligen lärt mig hur jag laddar hem filmer. Jag vet vad ni tänker nu, ni tänker amen shit bruden kunde du inte det? ha nä det kunde jag faktiskt inte, ni vet tekniska saker och jag njae ingen bra kombination. Men nu ni, nu kan jag och jag bara laddar hem och laddar hem film efter film.. jag skulle nog kunna ha film maraton med mig själv inatt för så så bra, går det!

Så nu ska jag alldeles strax flytta mig till tvsoffan och koppla datorn till tven ja ni hör jag är helt impad av mig själv haha, och se film med fruktsallad med min mamma, skönt med en myskväll! När jag endå är halv sjuk såå kunde det ju faktikst inte bli bättre! Iallafall för min kropp min hals och mitt huvud! Men nog klagat och nu ska jag gå och sätta mig och se film;)


så ja, du räddade faktiskt min kväll vilken hjälte, en tuff man i  lyxförpackning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0