Måndagen den 17 januari 2011

Ja hejhej igen, tänkte berätta något spännande för ovanlighetens skull, YEY!
Det är nämligen så att min mor bestämt sig för att vi ska äta nått ovanligt (vet inte vad än) och det känns ju lite kul med tanke på att det annars inte är mycket till variation av det som ställs på vårat matbord.

Men det slutar inte här heller, nejnej, för det är nämligen så att hon har bestämt att jag, som inte ens kan laga mat som grisar skulle vilja äta, ska hjälpa till! Detta kommer sannerligen bli spännande! om jag väljer att anta utmaningen förstås...det är det som återstår att se.

hacka grönsaker är jag dock näst intill världsmästare på! yee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0