Live at Rebecka

Hemma igen.
Resultat av väckande:
fick istället för att umgås med en döing omgås med något mer zombie liknade, spännande upplevelse dära. Rekomenderas starkt!

Iallafall så tänkte jag passa på att förklara mig om varför jag inte skrev ett skit igår. Det var nämligen så att jag helt spontant och oplanerat hoppade på 3bussen till byske med Fanny som sällskap, och där spenderade jag även natten. Klart slut på förklaringen.  

Fanny bjöd på lite tilltugg, tack för det.


Fanny fastnade på flera bilder

Jag var dock lite mer svårfångad..

Ett av flera resultat på bilden som aldrig riktigt ville bli så bra som vi ville...

Sådär, nu har jag visat bilder för första gången sedan dinosaurierna fortfarande vandrade på jordens yta. Så det tänker jag ge mig själv en stor applåd för *klappklappklapp* Och med dessa applåder slutar jag mitt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Ellinore Sånge

Haha, det va ju lite roligt faktiskt!

2011-01-13 @ 15:08:34
URL: http://ellies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0