Live at Albin

Jahapp, Albin sover och är omöjligt att väcka, typ. Så jag har inte mycket bättre för mig att göra än att uppdatera lite på min idiotiskt dåliga blogg, hehe. Men det klart, jag kan ju sno allt värdefullt jag kan hitta här, eller varför inte riva stället eller nåt annat kul som man inte kan göra när an är vaken...hm. Nåt att fundera på kanske?

Fruktansvärt hemskt förfärligt vidrigt inlägg som kommer att avslutas med första bästa bild som jag kan hitta på denna dator, vilket fick bli ingen mindre än denna..

mycket mycket fint och passande till resten av inlägget, hehe. Får skylla på att jag nog kanske råkade sitta vid fel dator eller nånting.

Men nu är det nån på skype som vill Albin något så jag får väl lov att väcka pojken ur sin skönhetsömn..suck.

LA VIDA LOCA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0