Let me think about it

FYI så krånglar min dator fortfarande och det är mer än irriternade! och när inte ens min teckniska bror kan fixa det ser läget inte lovande ut...

Det är då jag vill prisa gudarna att Fanny finns och hjälper mig, för övrigt kan jag prisa henne lite till för att hon ringde och väckte mig, för jag har nämligen massor att göra idag. Eller massor är väl egentligen inte sant, mycket är nog mer sant! För jag insåg att jag ska prata 7-10 minuter inför hela klassen om nånting som ska vara nerskrivet på papper så jag kan lämna in sen och massa blaah. Inte har jag gjort det nej, nej jag vet inte ens vad jag ska prata om. Allting blir ju så mycket svårare när man ska planera... wellwell, det ska jag försöka ta tag i just nu. Och tills dess får ni ta hand om er själva! funkar utmärkt!

tunisien-08
hm..nåt att prata om kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0