Inatt är jag vaken!

Jodå, inatt är det ingen sömn som gäller för min del, skulle egentligen haft sällskap av min bror men när han insåg att han hade match imorn valde han att istället sova, kanske ett bra val egentligen, bara lite tråkigare för min del.
Men sova skall jag icket, och det går riktigt bra det här, tack vare fett mycket soda stream speciale, Fanny, Albin och min egna uthållghet och fantasi går detta superbra!

Om någon nu skulle undra varför jag fått för mig att skippa sömnen just inatt så är det endast för att jag ska vända tillbaka dygnet, på mitt egna lilla vis. Dvs att jag inte sover nånting förrän imorgon natt då jag istället kommer vara riktigt sten trött i god tid och därav kunna somna före tolvslaget som i sin tur leder till tillräckligt med sömn för att orka vakna i rätt tid för att ta mig till skolan. Ojoj, långt utvecklad plan lät det som, men så är det inte alls, det är en bra plan så länge jag inte somnar förrän det är tillåtet, men det skall icket ske.

Nu överlämnar jag mig själv till nattens alla äventyr. I WILL SURVIVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0