Hittar inga ord som förklarar tillräckligt bra

Just i detta nu är jag rustad för att kriga med min dator. Det är inget vänskaplig relation som råder mellan oss i detta nu...det är nog en "allting hatar rebecka-dag" idag, känns lite jobbigt. Men inget blir bättre av att deppa.

Har forfarande inget vettigt att skriva, har som hamnat i nån slags trans/hypnos eller nånting, jag går som mest på autopilot, är inte riktigt medveten om vad som händer runt omkring mig på samma sätt som jag brukar.
Fick iallafall möjligheten att träffa Sofia igår och det var minst sagt trevligt, var verkligen länge sen så det var riktigt kul att få träffa den typen igen. Trevligt trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0