hej

min säng ser ut som kaos för jag har min gammla vägg i sängen..!!
Faktiskt är det inte så konstigt som det låter...låt mig förklara:

så här såg mig vägg ut förr, (för er som undrar så är det konturer av mig själv i olika poser, kreativt av mig där) iallafall så vart jag gode less på att se mig själv på väggen dagarna i ända, tänkte först bara göra om den men nya poser, men beslöt att sedan byta ut den helt.. men anyway, back to story..

konturerna var målade på en stor vit tygbit som vi alltså bara tog ner när jag gjorde om i rummet (fett smart med tygbitar, hur lätt som helst att ändra om man blir less, nåt att tänka på om ni är intresserade) och tyget sparades kvar, fråga mig inte varför, det var mammas ide. Men tur att hon gjorde det, för jag vart i stort behov av lakan för någon dag sedan och ja, vad passade då bättre än denna tygbit? - inget!  

Så ja, den fick rycka in som lakan, så nu sover jag med fem versioner av mig själv...mysigt. Slipper sova själv iallafall, och det är ju aldrig ett minus!

Kommentarer
Postat av: mika

SV: oh snap, gick igenom hela din blogg typ, fann den dock inte:$



hahahaha ingenaning, lite coolt med ett skolspöke dock, får väl gå på spökjakt;)

2011-01-18 @ 18:24:40
URL: http://mikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0