/fanny asplund.

Men hej igen. Nu är de Fanny igen...

Jag fyller år på tisdag, jag hatar att fylla år. Jag vill inte ha massa uppmärksamhet en hel dag, och jag tycker hela poängen med att fylla år, är meningslös.. jag vill inte heller bli äldre just nu. Eller kanske arton skulle sitta fint. Men annars trivs jag verkligen att va i åldern som jag är, jag menar det är så mycket som händer i våran ålder.. ja tex jag Alex Sofie och Rebecka vi käkar alltid patroner på skolan, och de är ju ingenting man vill suta med eller hur haha? Ja så mycket händer att jag vill inte fylla år, för jag vill inte bli för gammal för att käka patroner på skolan. Men det finns ju också posetiva saker med att fylla år, som exempel paketen kramarna fast jag är en person som gillar bara att kramas med mina nära och kära, resten gillar jag inte riktigt att ge närhet till. Så då vet ni träffar ni mig Fanny Asplund någon gång.. så jaa.. akta er kramas inte bara med mig för då får ni en hård kall kram.. men har ni gett mig en patron under kvällens gång och kanske roliga komentarer och att vi kan snacka sex and the city så vist då kan jag va snäll ni får en kram.

Nu bablar jag bara på om allt möjligt.. jag väntar på att Rebecka ska ringa mig. Jag ska berätta om min gårkväll & hon om hennes, och jag lovar nästan att i Bergsbyn hände de nog inte ens nära in till vad som hände i byske.. skämt å sido i Byske händer det aldrig någonting men de är kul endå ibland.


NU ska jag sluta prata, men jag kan ju passa på att berätta om flickan som har den här bloggen, hon heter ju nämligen Rebecka Wallgren, och är inte riktigt vilken Rebecka som helst utan den mest kreativaste människan jag känner, den som skriker ut i klassrummet när hon får elektriskt hår, och rebecka som inte gillar lakrits. Hon är också en mycke nära vän till mig, en vän jag håller väldigt kärt. En tjej som jag har känt i ett halvår och det känts faktiskt som att jag har känt henne hela livet. Så ja jag är otroligt glad för att jag har fått lära känna Rebecka som tycker att matte är lika svårt som jag, och rebecka som alltid ringer just när det behövs. Min rebecka min rebecka som ingen ens nog kan förstå hur mycket jag tycker om. Så du rebecka wallgren jag älskar dig, och jag är glad för att du har elektriskt hår ibland, och jag är glad för att du är lika impulsiv som mig. Och jag är glad för att jag fick träffa dig! För jag tycker helt enkelt hemskt mycket om dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0