Bland de bästa filmerna

Forrest Gump

Jag vet inte ens hur jag ska uttrycka mig om denna film, kan liksom inte förklara den med ord. Men den är, i min åsikt, nog en av de absolut bästa filmerna jag någonsin sett! Helt underbar!

Sen vart det lite extra roligt nu när jag just insåg att dom har gömt en låt denna scen, Kan ni låten?
Tumblr_ldoufxxcij1qevp9ro1_500_large
Om inte ska jag ge ett litet tips:

kolla på bild 4, 7,8 och 9 sen lyssnar ni på den här låten och då tror jag garanterat att ni förstår.


Kommentarer
Postat av: josse

hahaha lilla dummer x) det är inte du på bilden!

men du kan väl endå ta åt dig av texten :D

2011-01-20 @ 12:56:55
URL: http://generalpancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0