Älska Mer


En liten intressant fakta om, moi. Är att jag så länge jag kan minnas har druckit äppeljucie när jag har feber och så gott som aldrig annars! Helt stört eftersom att det faktiskt var typ min livsdryck när jag var mindre, men nej, den dricker man när man har feber, punkt slut.
Om det var för att jag ville att det skulle vara nånting bra med att ha feber eller om det var för att jag var så dum att jag trodde att man fick feber av att dricka det, tjaa, det vet gudarna.

Tror tyvärr att det är det andra alternativet eftersom att jag trodde att man fick magsjuka av avälling ända sen jag var två år. Fast det har jag inte gjort någon tradition av, utan det har jag slutat stoppa i mig helt och hållet!

Hur som haver så har det blivit en slags tradition att dricka äppeljucie när jag har feber och aldrig annars! (iallafall väldigt sällan) observera dock att jag får dricka äppeldricka, -helt annan sak med helt annan smak! (höhö observera rim!)



P.S fast egentligen så ska det inte vara Mer äpple, egentligen ska det vara en såndär gammal hederlig sak i kartonglåda, men det fanns visst inte så man tager vad man finner tänkte min mor, och ja, bättre än vatten iallafall!

Kommentarer
Postat av: Åsa

sv. Tack så mycket! Eller jag menar... Det är väl klart att min blogg är bra? Jag är ju allt det som alla andra inte är. Så fantastisk, så graciös, så delikat att ingen annan ens kommer nära mig och min perfektion! ;)

2011-01-25 @ 09:10:31
URL: http://picchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0