2 Januari

Oj vad jag känner mig seg alltså! Helt sjukt, vill bara sova och ändå sover jag iprincip hela hela tiden. Håller jag på att bli sjuk tro? Det vore ju förargligt isåfall, får hoppas på att den tragedin ska förbli ogjord. Nytt år iallafall, känns väl inte så speciellt, förutom att jag känner mig segare än vanligt, kan det vara ett tecken? På att 2011 kommer bli segt? HA hell no! Det ska jag förhindra.

Ska försöka göra nånting bra av denna dag iallafall, kanske ska jag bara vara ett älskvärt barnbarn och vara social med mormor? Kändes lagom jobbigt, så tills vidare hittar ni mig som en trogen hund vid mormors sida, nästan iallafall.

Lyckades fånga min sinnesställning på bild verkligt bra tycker jag allt. Bravo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0