Vilken dag!!!

AH, jag är helt utan ord i munnen!!
Vi åkte ju snowboard idag (eller ja, jag åkte snowboard och sofie skidor, wellwell) och alltså aldrig aldrig aldrig har det varit så kul att åka!! Helt perfekt allting, backen, vädret, sofie, blablabla allt! Perfekt slut på helgen!

Eller ja, slut och slut, det är egentligen meningen att jag ska till stan men eftersom att albin inte svarar så får vi se hur det blir med den saken (och så svarar han såklart när jag skrev klart meningen) men får se om jag far eller stannar i kära vackra bergsbyn, time will tell.

Sen när jag nu ändå är igång måste jag få berätta att när vi hade åkt ett bra tag så slog det mig att jag borde kolla min mobil, vilken var omöjligt eftersom att den var borta!!
Jag svär få gånger har jag varit så förtvivlad! Jag ville nästan bara dö, ska jag leta en mobil i en hel jävla backe utan den minsta aning om vars det kan tänkas ligga..
Vi begav oss iallafall ut på jakt och letade och letade och ringde, allt kändes hopplöst, tills en massa barn svarade när vi ringde. Men vart bara frustrerad när dom inte kunde tala om vars min älskling var... Hursom haver, vi fick inga vettiga ord av barnen, men på något sätt så hamnade mobilen hos liftvakten och sekunden efter i mina händer.

Dagens ävetyr kan jag lova, herre min gud, det var mer än vad mina nerver klarade. Men nu är vi back together, återförenade och jag har lärt mig att man ska stänga fickan när man åker...dagens lärdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0