p.s i love you

fin film det där ↑, faktiskt förvånad att jag gillar den. Iallafall anledningen att jag börja tänka på den är att jag lyssnar på en låt som är med i den filmen. Love you till the end.

Iallfall, idag har varit en bra dag!
började med att jag vaknade (OFTA?!) och sedan med hann jag, med nöd och neppe med bussen! WO! Det är tur att det bara är nerförbackar från norrhammar till busstorget, tror det var min rädding!
Sen genomgick jag en dag bestående av hela två lektioner och slutade därmed typ kvart över 11..? nåt sånt. Inte helt illa, nejnej.
Mer då, nja jag vet inte riktigt, har bara varit en bra dag idag känner jag, och det gillar jag starkt! men nu känner jag hur jag bara vill sova så då är det lika bra att göra det, finns ju inget som hindrar mig så (utom möjligen ett fruktansvärt irriterade flygade kryp som ja, är irriterande!) GODNATT
Tumblr_lfm82ki2ux1qezonpo1_500_large

p.s i love you jag har nu dödat den irriterande flygsaken så nu är det fritt fram att sova! för alla som undrade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0