Kanske är det jag som är felet, jag har bara inte insett det än

Känns som att alla byter profilbilder på facebook nu för tiden, det vill jag med göra. Är pissless på min jävla peacemärke bild. Så varför byter jag inte bara? Jo, det är bara det att det finns ett stort hinder, jag kan verkligen inte ta bilder på mig själv, eller kan, klart jag kan, men nej det är nånting som inte riktigt funkar där. Och jag har ingen duglig bild som redan finns och ja, kort sagt har jag ingen bild och vet inte hur jag ska få tag på någon heller...ibland är livet jobbigt alltså...suck. Menmen, i sinom tid löser det väl säg. Men tills dess har jag tänkt sova, riktigt jävla gott och hoppas att min rygg mår bättre, den har nämligen inte varit vad den brukar vara idag, men vad förväntar jag mig om jag sover på ett golv (bör meddelas att det inte var avsiktligt, det bara hände)

Men nog snackat, jag tänkte egentligen sova för en timme sen bara för att slå på stort, men nu när datorn är vid liv så fanns det inte ens en liten möjlighet att det skulle ske, så nej, det får bli nu istället, bättre 11 än klockan 2iallafall, bara att se det från den ljusa sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0