Jims värld

ovanstående program underhåller mig i skrivande stund medans jag väntar att klockan ska bli "dags att gå till kanal och få en skiva av jonas". Fick kaos och panik i min hjärna när jag vaknade och först njöt av att få sova i en halvtimme längre, livet hade aldrig varit ljuvare..

..men allt gott har ett slut, jag insåg att jag glömt en skiva som jag var tvungen att ta med idag och jag såg bara ett sätt att lösa det på, att möta jonas kvart över 8 när hans buss kom, och ta skivan som jag bett han ta med sig och sedan vänta ute i kylan i en halvtiarmme på nästa buss!...

Men det slapp jag, för jag mitt geni kom på att jag lika bra kan våldgästa hans lektion på en tid som passar mig bättre. Så nu är livet bra igen.



Och eftersom att jag inte sitter vid min egna dator får jag helt enkelt lov att visa ett litet konstverk som jag gjorde härom dan efter att ha skrattat åt Maria, så i hennes ära målade jag av henne. Vilken ära! Lyckliga henne! 

Men nu kallar kylan på mig...ursh. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0