FOR YOU

Vi har världens godaste glass i kylen....otroligt frestande känsla att bara öppna, ta den och springa för livet och förvara den i mitt rum, sova med den, äta den, gifta mig med den, och äta lite mer. Hm....ja, det som lever får se, risken är att om jag börjar äta kommer den vara slut innan kvällens slut....

För det är faktiskt så att glass, ååh alltså glass, ja det är nog min största kärlek här i livet...nja, inte riktigt. Men damn I love it! Alltså finns inget bättre. Alla som känner mig vet att jag älskar glass och vet man inte det, ja då kan man helt enkelt inte säga att man känner mig. Jag har i hela mitt liv tackat nej till glass typ, 2 gånger? och då har jag varit sjuk. Aldrig annars! Och ja, jag ska inte skriva mycket mer om detta, för jag tvivlar starkt på att det så vidare intressant att läsa, men nu vet ni, jag älskar glass.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0