En fucking jävla ond cirkel!


varning! missbildat öga på högra bbilden!

Men vet ni vad, jag bryr mig inte ett jävla skit att mitt öga ser helt missbildat och fel placerat och allt som kan vara fel på samma gång, för jag är inte på humör för att bry mig alltså!
Tror jag ska försöka vara sjuk imorn så att jag bara får sova, bara skippa jävla matteprov när jag egentligen ska ha slutat och ja, bara skolan i allmänhet! URSH! 

Helt inte taggad på att leva just nu kände jag, men jag hade ju egentligen lovat att det var slut på depp inlägg, men va fan det är min blogg! Men nej, the deppande stops right here right now. 
Vill bara meddela att jag förövrigt har varit glad resterade tid av dagen, eller ja, 90% iallafall. Så helt illa är det inte iallafall, och det tackar vi gudarna för!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0